Professional - COPLEFC Activa Catalunya

EDUARD MARTÍNEZ DÍAZ

COL. 12669

Nivell d'intensitat: Mitja

Sóc l’Edu Martínez, Llicenciat en Ciències de l’Activitat física i l’esport. Entrenador personal especialista en tècnica de carrera i condicionament físic. Sóc professor d’EF. He treballat més de 15 anys com a tècnic de sala fitness i activitats dirigides i estic actualitzat en tots els camps que m’hi dedico.

https://www.facebook.com/edu.martinez.1420

https://twitter.com/EduMartinezDiaz

https://www.instagram.com/edu_martinez_diaz/

barefoot2live@gmail.com

Aniré penjant diferents entrenaments de força i condicionament físic de diferents nivells per a que es puguin fer a casa. El format dels entrenaments anirà variant així com el seu nivell. Consell: - Abans de qualsevol entrenament has de fer un escalfament. - l’Escalfament ha de constar d’una part de moviment constant ja sigui caminant ràpid o trotant lent ni que sigui en el lloc durant uns 2 a 3’. També pots fer passos d’aeròbic o ball si ho vols. Tot el que sigui moviment de baixa intensitat i continuat. (Si disposes de material com foam rollers hauries de començar fent un petit massatge per cada part de la musculatura d’uns 20 a 40” de forma activa previ a començar el moviment: això ens ajudarà a extensivilitzar teixits, ampliar el rang articular i preparar la musculatura). - Just després de la primera part cardiovascular, i si vols sense deixar de moure’ns, farem la mobilitat articular de braços, malucs i cames així com un treball de respiració conscient on buscarem activar una mica la musculatura interna abdominal. - Per finalitzar pots fer estiraments dinàmics i exercicis de mobilitat tant de peu com a terra buscant rotacions en el teu cos. I ara si, podem començar amb una mica més de garanties qualsevol entrenament de condicionament físic general.